urazikom ben doğduğunda ocean kullandım ama bir süre sonra tadı çok kötü olmaya başladi uzun süre beklemiş zeytinyağı tadı vardı bebeğim redbetmeye başlayınca bende devit damlaya başladım günde 4 damla veriyorum. Bebeğim şu an 8,5 aylık devit’in kötü bir tadı olmadığından rahatça içiyor ve hiç bir yan etkisini de görmedim