Merhabalar bebeğim tam 8 aylık balgamlı öksürüğü ve burun akıntısı var çok huysuz 4 gündür böyle gece uyumuyor sürekli mızmızlanıyor ateşi 37.5 a kadar çıktı en çok doktora götürdük ciğerinde bir şeu yok dedi calpol ve dolven verdi 🤷🏻♀️ doğal olarak ne yapabilirim fikir verir misiniz?