Canım geçmiş olsun. Geçen hafta aynısı başıma geldi. Hemen sağlık ocağına gittim tabii emzirdiğim için 375 lik bir antibiyotik başladı sonra aynen senin gibi bademcikler beyazladı ateşim 39.7 oldu hemen acile gittim. Dr avil yaptı o iğne beni çok rahatlattı. 500 lük içinde 7 tane olan Bi antibiyotik ve gargara verdi. Çok şükür geçti. Bebeğime geçmesin diye sürekli maske taktım. Turşu suyu ve sarımsak yedim. İnşallah sizin de geçer hemen