pluie bacım bende silikonlu emziriyorum 4 ay oldu onunla emzirmeye devam etsende olumsuz düşünme ilk öncelikle moral hersey daha sonra bol bol su, hoşaf, dut kurusu ve kimyon Çayı iç. Bestlak damla ve Mamsel emziren anne Çayı edin. Dut kurusu Çayı sute birebir cayini içerken demediğin dut kurularibi da ye. Daha sonra kuruyemis, hurma
incir 🫶🫶 yeşillik özellikle Dereotu, Tahin, bulgur pilavı, yulaf, maden suyu bunlar ilk Emzirme döneminde benim çok çok büyük destekçim oldular. Gaz yapabilecek yemeklerin içine kimyon katip ye. Gazi için rezene anason kimyon demleyip iç bebegin kuvexdeyken düzenli uyu 2 3 saatte bir sağım yap ben bunların faydasını çok gördüm umarım sende faydalanirsin. Birde zamanıyken aşure ye onda dou dolu vitamin oluyor