ronyammmmm Bebegım 4 aylık karnında bu tarz bir kararma var başına gelen oldu mu acaba ? Nedeni ne olabilir
penyyy ronyammmmm ya mantardır ya da güneş görmesi renk vs ondan dolayıdır ben kötü bişi olduğunu düşünmüyorum benim oğlumun bacağında beyaz leke var yumurtadan biraz küçük. Doktor renk pigmenti falan bişiler anlattı zararsız değil yani ama çocuk doktoruna götür olmadı cildiyeye götür
ummuefe ronyammmmm benim bebeğim 4 aylık bacağında 3 cmlik böyle kararma vardı dr göz doktoruna yönlendirdi netten arayıp bakın Kahve rengi leke diye Nf 1 diye bir hastalık var vücudunda çokça varsa sayısı 6 yı geçiyorsa başka hastalıklar için bakılmasında fayda var Çıkabilir de çıkmayabilir de ama kontrol ettirin geçmeden muhakkak
ppzeynep ronyammmmm Kararmamış da sanki diğer yerleri beyazlamış gibi. Vitiligoya benzettim. Tabii ki doktordan iyi bilemeyiz.
ronyammmmm crybaby hayır gormedı yaklasık 3-4 haftadır var zaten belkı hava almıyordur dıye dusundun ama bugun herkes normal degıl dıyınce korktum acıkcası bende doktor randevumada var hala gıdemıyorum şuan
crybaby ronyammmmm yani çok acil bişey gibi durmuyor ama mutlaka gösterin vitiligo falan varsa hemen tedavi edilir kardeşimdi vardı geç fark ettik çok beyaz tenli olduğu için şimdi geçmiyor yaşı büyüdü
ronyammmmm ppzeynep gorselde oyle ama beyazlama yok sankı dogum lekesı gıbı bırsey zaten gercekte daha az belırgın duruyor sadece kahverengı leke şeklinde dediğiniz gibi olsaydı gercek temınden daha fazla beyaz olurdu oyle bırsey de yok bilemedim bende
ummuefe Göz beyin ve kalp ile alakalı sorunlar görülebiliyormuş. Ama tabi başka sebebi de olabilir netten çok kötü bilgiler okudum çok korktum bugün dr bişe yok dedi. Siz de okuyup korkmayın ama biran önce götürün sizinki biraz fazla çünkü
ppzeynep ronyammmmm Kaç aylık, dediğiniz gibi belki doğum lekesidir ve gün geçtikçe koyulaşıyordur. Kızımın kolundaki ben gibi lekesi, doğduğunda belli belirsizdi. 2 yaşında şu an koyu kahverengi.