civciv35 mutlaka doktora gitmelisiniz. Oğlum 19 aylık. Geçen gün farkettim. Öncesinde yoktu eminim. Göbek deliğinin 4 parmak ğzerinde. Bazen kayboluyordu bazen gözüküyordu. Doktor kontrol etti. Ultrasonla bakıldı. Yağ bezesi olduğunu söyledi. Büyümemesi için kontrol etmeliymişiz. Büyümezse sorun yokmuş. Ama mutlaka gidin sizde bi baksınlar. Yap bezesi olup olmadıgını siz anlamazsınız.