Mom2mom 40 günlükken bıraktı canım şuan 2buçuk aylık. 2 ayrı uzman çocuk dr muayne etti gen tahlillerine varana kadar yaptırdık hiç bişe yok çok şükür 1 aydır hastanelerdeyiz öyle ama yok çare bulamadık 3-4 güne bi normal hafif kabız kaka yapar. Bugün dr vitamin verdi iştahını açar dedi midesi için hazım kolaylaştırıcı rahatlatıcı şurup verdi inşallah çare olur golden goat aldım bugünde hafif çekti biberonu inşallah devam eder alışır tekrar