Kuzeymiram Kizlar 1 ay 23 gunluk bebegim arada mama vericem bu mama kullaniliyor demi dogrumu aldim acaba eczaneden ama e bebekte sma optipro yaziyordu farkerdermi
teachermommy1 Kuzeymiram Ben de kullanıyorum yeni 2 numaraya geçtik. İyi bir mama, gaz yapmıyor. Optipro olan gaz yapmıştı comfort çok iyi.