Zamanlagelen
4 ay oldu ne zaman emecek ne zaman uyuacak ne zaman aglayacak ne zaman gulecek cozemedim hala ve hala.. Her uyutmaya calistigimda aglayan bir bebegim var neredeyse dogdugumuzdan beri uyku problemimiz var ve bebegim uyusun diye ben 1 saat kucagimdan indirmeden tutuyorum cogu kisiye tuhaf geliyor ama her kucagimdan biraktigimda uyandigi icin paranoyak oldum ki buna ragmen bebegim uyandiginda yine esniyor yine gozunu ovusturuyor uyuyor mu uyumuyor mu onu bile bilmiyorum aktif uykuyu uyuyor ama bir turlu derin uykuya gecmiyor sinirlerim bozuldu artik ya resmen napacagimi bilemiyorum gece desen saat basi uyaniyor bir skntisi olmayan bebis uyur diyorlar ama bir skntisi da yok ya da ben oyle saniyorum :((