Kızım 25 aylık olacak kendi kendine 5 dk oynamaz bu zamana kadar acaba biz mi hata ettik diye düşünüyorum çünkü hem babası hem ben sürekli ilgilendik oyunlar kurduk çevremizde kimse yok yalnız büyüdüğü için hep biz yalnız kalmasın konuşalım oynayalım dedik ama şuan işler iyice çığrından çıkmaya başladı bizimle bile doğru düzgün oyun oynamıyor 5 dk oynar sonra hepsini dağıtır başka şey oynayalım der onu yaparız başka başka sürekli artık ne istiyor anlam veremiyorum sizler de bu durum nasıl ne tavsiye edersiniz?
Diğer konu da mesela giyim kendi istediği sevdiği kıyafetler var bunun dışında asla giymez mesela elbise asla giymez doğum gününde zor ikna ettim yarım saat giydi çıkardı, ayakkabı desen aynı şekilde kendini rahat hissetmiyor bazen farklı ayakkabı giyse dışarıda yürümez kucağına al der, yeni bir ayakkabı alsam bir kez o ayakkabı ile sendelese giymek istemiyor hemen tekrar aynı şeyi yaşayacağım korkusu var sanırım 🤷♀️ saçını bugüne kadar hep topladım küçükken falan çünkü çok terliyordu bazen açık bırakırdım şuan duştan çıkıyoruz anne saçımı topla diyor açık saçla asla durmuyor saçına takılacak tokaya bile kendi karar vermek istiyor evet kendi karar vermesi için önceden bende çok teşvik ettim fakat şuan bu boyut bambaşka yerlerde
Diger konu da örneğin sabah uyanır sakız diye tutturur kahvaltı dan sonra diyorum o zaman da dondurma diye ağlar sürekli ağlayarak istediğini yaptırma peşinde sürekli ama kahvaltı yaptık sakız çiğner 5 dk sonra anne dondurma ver veririm bir iki yer anne sen yer der geri verir sonra başka bir şey ister yani yiyeceğin den değil de beni sabrımı sınama peşinde gibi 🙈
Uykular bu aralar haram resmen dün gece 12 de uyudu sabah 7 buçuk ta kalktı öğle uykusu 1-2 saat yaz ayı bize iyi gelmedi yada 2 yaş resmen rutin denilen şey kalmadı
Biraz da sizinkileri dinleyelim,her türlü çözüm önerilerine açığım 😂