nilazra123 Kızlar el elenin banyo oturanını aldım kızım asla çıkmıyor bacaklarını kasıp duruyor çok zorlanıyorum hiç pratik değil sizinde öylemi
aven nilazra123 bu tarz oturaklarda once acilanlar cok kullanisli ben e bebek kullaniyorum onden acilir olan cok memnunum
Benoyleuygungordum__ nilazra123 Ben önden açılır modelden kullanıyorum özellikle duş aldirirken elim kolum olduu memnunum
simaygul Benoyleuygungordum__ bende o oturanlardan almayı düşünüyorum kızım 7 aylık, banyoda yere mi koyuyorsunuz nasıl oluyor ? Üşümez mi ? Yada ayakları yerde uzanıyor acımaz mı nasıl oluyor acaba
Benoyleuygungordum__ simaygul Evet duşa kabin icerisinde fayansa sabitliyorumm içerisine oturtup o şekilde yıkıyorum . Kız niye üşüsun fayansa oturtmuyoruz ki oturagina oturtuyoruz sonuçta 🤩 Suyunu da ayarlıyorum foşurtada foşurdata yıkıyorum 😂