Tazeannnee1 Kızlar merhaba size bi sorum olacak oğlum bu ayın sonunda 1 yaşında olacak 3-4 gündür gece saat 4-5 gibi kaka yapmaya başladı daha önce böyle bir şey Yoktu . Bu normal mi yoksa sindirimle ilgili bi sorunu olabilir mi doktora gitsem mi ?
Tazeannnee1 Tazeannnee1 bu arada oğlumun çoklu gıda alerjisi var ve çok kötü pişik oluyor kaka yapması arttığı için bu postu o yüzden açtım belki tecrübeli anneler bi akıl verir diye endişelenmeye başlıyorum artık dişten mi alerji den mi yoksa normal mi a dostlar 🫤
Mavisell Tazeannnee1 diş çıkarıyor olabilir mi? Benim bebeğim 10 aylık üst dişler geliyor ve aynı dediğiniz gibi uykudan uyanıp kaka yapıyor