Kızlar 4 yılın ardından işe dönüyorum 🙋 ne yapayım hazırlık hiç aklıma bir sey gelmiyor taze fasulye aldım bugün onu yaptım 4 poşet çıktı aldığımdan onu koydum poşete, eşim sebze çok sevmiyor öyle karnıyarık için blr sey koymuyorum o yüzden.. Kuru fasulye, nohut haşlayıp koyayım diyorum başka 🤔