Hanımlar spiral taktirali 3 ay olucak neredeyse ve 5 gün önce bı iliski yaşadık kaç gündür ağrım vardı dün biraz şiddetliydi önemsemedim çünkü her ilişki sonrası ben ağrı yasiyorum hep az önce tuvalette kanamam gelmiş çok korktum asla adet sonrası vs kanama yaşayan biri değilim bebeğime hamileykende yerleşme kanaması vs hiç bişey yaşamadım spiralden sonrada kaç kez ilişki yaşadık çok afedersiniz eşim korunmadida ama kanama yaşamamıştım bu sefer böyle olunca korktum kaymış mıdır yoksa eger gebelik olduysa yerleşme kanaması midir bu durumu yaşayan varmı lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız gebelikten korkuyorum😑