Kızlar merak edip bakan olursa doktora gittim. Ben sabahtandır ishaldim sanırım oğlumda susuz kalmış. İdrarındaki şey de kan değil kristal dedikleri bir yapıymış. Bebeğime su vermeye başlayacağım. Ayrıyeten idrar testi de vereceğim yarın sonucu paylaşırım inşallah