Merhaba sevgili anneler,
Biraz içimi dökmek istiyorum. Bebeğim 5 ay 7 günlük
Bebeğim doğdu doğalı ne kolikliği ne de gazı bitti son 2 aydır şükür gaz sorunumuz azaldı ama bebeğimin mızıldanması , yerinde durmak istememesi hiç bitmiyor. Sabahtan bir uyanıyorum akşam yatana kadar bir şeylerle onu meşgul ediyoruz tüm ailecek.
Millete bakıyorum (eleştirmek için değil ) instagrama fotoğraf atıyor. Bebeğiyle pikniğe , gezmeye, denize , tatile gidenler var. Çok özeniyorum. Bizim tatile gitmemiz bir kere imkansız veya farklı bir şehre çünkü kızım sürekli kucakta dolaşmak istiyor arabada sabit durmaya asla tahammülü yok. Bir de hamakta uyuyor koca hamağı peşimizde gezdiremeyeceğimiz için sürekli evdeyiz. Eşimle hiç vakit geçiremiyoruz. Sadece eşimle değil bebeğimizle bir aktivitemiz hiç yok. Kafeye gidelim desem yine oradan da apar topar dönüyoruz illa mızıldanıyor oturduğumuzdan anlamıyoruz. İnstagrama girip bakmak istemiyorum çünkü moralim iyice bozuluyor sanki sıkıntı bizdeymiş herkes çocuğunu bir şekilde zapt edip geziyor gibi gelmeye başladı. Mutlaka zorlanıyorlardır ama onlar iyi kötü bir yerlere gidiyorlar
Artık gitmek için de bir motivasyonum kalmadı. Tek istediğim çocuğum büyüsün de oyuncak oynasın bende sakince biraz oturayım
Oturduğum tek vakit onun 30/40 dk uyuduğu zaman
Buraya moral bulmak için yazdım..