Umutdamla20 4 sene orda çalıştım Murat hocayla mine hoca iyi deniliyordu oğlum doğunca Murat hocaya götürdüm rutin kontrollerde ama memnun kalmadım. Akif hocada doğduğunda kontrollerini yaptı ondanda memnun kalmadım😂 mineyi denemedim bilmiyorum ama dediğim gibi ikisi övülüyordu