Buyudu artik da aslinda azi dislerini cikartiyor oyle sicak oluyor sonra terliyor kafasi hep islak ter icinde bide saclarini cok cekmeye basladi bu ara ustu basi her yeri sac oluyor yoluyor saclarini usten azi disinin biri cikti nerdeyse ama diger taraftan patlatmadi henuz kopek disleride kabarik geliyor bana kafam da hep bi soru isaretleri kan degeri dustugu icin mi kafasi terliyor acaba kan degerlerine de baktirmak istiyorum ama hem.dis hem bu sicaklarda ona sıkıntı vermeye de korkiuorum ya