Kızlar kızım 22 aylık bu zamana kadar bizimle uyumadı odamızda kendi yatağında uyudu gece beslenmesini de kestiğim için odasını ayırayım artık dedim. Normalde sabaha kadar uyanmayan çocuk kendi odasına geçtiğinden beri 3 gün oluyor gece uyumuyor sesleniyor sürekli anne gel anne otur anne burda yat diye odasına bende yatak sermiştim yere gece gidince artık orda uyuyorum hata mı ediyorum bilmiyorum bu seferde benimle uyumaya mı alışır? Tam dalıyor odadan çıkıyorum uyanıyor. Gündüz uykuları düzenliydi gündüz uykusu bile yapmıyor asla uyumuyor. Oda ayırma konusunda sizlerde böyle durumlar yaşadınız mı?