karakaya00 benimde oğlum 6 yaşında diğeri 1 yaşında. Yanıma cagiriyorum bize kitap okuyor boyama yapıyoruz beraber bebekte kalemlerle oynuyor. Hep buyukle ilgileniyorum kucuk zaten herşeyi oyun sandığı için. Sizin büyüğe yatırım yapma zamanınız henüz digeride çok küçük aslında ilgiyi çok beklemiyor. Bir ötelenen abla olarak söylüyorum aynı zamanda büyüğe öyle davranmayin biliyorum yorgunsunuz, farkında değilsiniz istemeden oluyor ama 6 yaşında ve herşeyin farkında. Mesela emzirirken beraber resim yapabilirsiniz mutfağı toparlarken size yardım edebilir bilmece gibi şeyler sorup tartışabilirsiniz gibi gibi