Merhaba anneler bebeğim 14 aylık bundan 4 ay önce yan karın boslugunda yani( koltuk altının az asağısı ) hafif kahverengi iri yapılı leke olustu doğum lekesi gibi. Ama doğdugunda asla yoktu beyaz tenli cocugum fark ediliyor. Simdi o leke meme uclarına kadar yayılmış hemen yarına rndv aldım ama korkuyorum ne olabilir bu. Başta önemsemedim domuz gribi olmustu hastalığa yordum!)