Sınav kolay gibi görünüyordu ama bence zordu bir yıl bebeğimle çalışan bir anne olarak ben zorlandım. Soru tarzları değişmisti ( oscar alan filmin içeriğini sormuslardi bunu bilmek filmi izlemis olmak demekti, dunya klasiklerinin baş karakterlerinin hangisi yanlıştır şeklinde sormaları beş kitabı da okumak gerektirdiğini gösteriyordu) soruları doğru anlamaya çalışarak çok zaman kaybettiren bir sinavdi. Çalışmadan girene basit gelebilir ama çalışanın detaylarda zorlandığı bir sinavdi.