terazikadini Kızlar bi kaç haftadır arada bir 16 aylık bebeğim uykusundan kalkıp yanıma geliyor benimle yatmak istiyor normalmi bu acaba gece 3 4 gibi kalkıp pıtı pıtı geliyo hiç ağlamıyorda niye böyle yapıyor nasıl yatağına alıştırabilirim
Birkullanici terazikadini Benimkide o aylarda bana alıştı, şimdi benden kopmuyor. Gece 2 oldu mu ağlıyor beni arıyor. Bende yatsın bir süre diyorum. 2,5 -3 yaşına kadar benle uyusun. Ablasıda öyleydi. Sonra alıştı yatağına
Tugcceknr terazikadini benim oğlumda 15 aylık yanıma geliyo hergün gece saat 3te kalkıyor beraber uyuyoruz emziriyorumda
Ucansupurge terazikadini 3 yaşında aynen bunu yapıyor geldiğini bile anlamiyorum tırmanıp sivisiyor yanıma 🫠 1,5 yaşından beri boyle
terazikadini Birkullanici hadi ya inşallah öyle olur birde yatağa sığamıyoruz ikimiz o beni itiyor ben onu 😂😂😂 ama yine de gitmiyor
Mree terazikadini ilk 1 ay yatağında yatırıp sonrasında yanımda yatırdım😂 şimdi ben vazgeçemiyorum eksik hissediyorum😂😂
moderncalikusu Bir an ben yazdım sandım. Benimkide 16 aylık ve aynısı. Elimden tutup adiii diyo, hadi gidelim burda ne işin var senin der gibi.😂
Birisimiki terazikadini keşke benim kızımda öyle olsa. Doğrudğudan beri beşiğinde yatıyor. Ağlayıp kalktığında yanımda yatırmadım hiç. Sallayıp geri koydum. Demekki kokunuzu özlüyor. ❤️