Annelerim merhaba dün 13 aylık oldu oğlum bir süredir ishaliz adenovirus kapmış sorum şu ki genel anlamda da ciddi iştahsızlık var sizin bebisleriniz de böyle mi neler yediriyorsunuz ciddi kilo kaybı olursa damar yolu açılacak bu durum beni baya bir panikletiyor istemeden catiyorum yemediği zamanlarda