Kızım ikili cümle kullanmıyor,kelime sayısı da 15 -20 arası TV ,tablet,telofon yok yazdan beri sürekli disardayiz da tabiki akşam serinliğinde ancak oluyor ,arkadaş bulusmalari yapıyoruz yaşıt olmasa da 5 ay küçük 3 ay büyük 9 ay küçük 1 yaş büyük gibi cocuklari da var arkadaşlarımin.
Herşeyi gösteriyor , derdini anlatiyor fakat ikili cümle sanki bir iki kere duyduk gibi diyoruz tekrari olmayınca yanildik deyip geçiyoruz 😞
Örneğin bir gün dikkat et dedim o da tekrarladı.
Çok başka bir zaman baba geldi dedim ,baba geldi dedi.
Dün gece de mahalle arasında gezerken iyi geceler dedi diyor mahallediki ablalar duyduk hani konuşmuyor dedin diyor.
Anne baba dede gapka(şapka için ) kedi ,keçi ,teyze ,al gel bunları defalarca duyduk şuan sadece dede anne baba diyor mesela 3 hayvan sesi çıkarıyor çocuk doktoru çok normal diyor .
Asla sakin bir çocuk değil aşırı hareketli .
Sizinkiler bu ayda ikili cümle kuruyor mu acaba 🤔