[silindi] 3,5 aylıktı hala geçmiyordu yeni bi doktora gittik ve süt alerjisinden şüphelendi gerçekten de alerjisi varmış o yüzden hiç geçmeyen gaz sancıları varmış 😓 idrar yollarında iltihap da olabilir dedi doktor eğer alerji çıkmasaydı uzun süren gaz için 😓