utkummm bizimde yarın 6 aylık 😅 26 ocak doğumlu bizim gazımız 5,5 ta iyice hafifledi sanırım. Bir anda değil de baya azala azala bitti. Ama hala tam bitmedi hala istediği zaman gaz çıkartamıyor biz yardım ediyoruz ama gaz eskisi gibi rahatsız etmiyor ve bazende kendi çıkartıyor uzun uğraşları sonucu 😅