36 aylık olacak oğlum bu ayın sonunda ve 2 aydır sebepsiz yere gelip bize vuruyor yüzümüzü tırmalıyor güzellikle anlatıyorum yapmasına izin vermiyorum üzüldüğümü söylüyorum umrumda değil ısrarla gözümün içine bakarak yapmaya devam ediyor. Gerçekten çok yoruldum ve üzülüyorum pedagog ile görüşmeyi düşünüyorum normal mi böyle olması ya