Bebeğim 2 aylık. Düzeltilmiş 21 günlük. 1 haftadır mama yerken çığlık çığlığa ağlıyor. Hiçbir şekilde yemek istemiyor. Napacağımı şaşırdım. Gazlı bir bebek ama gazı yeni ortaya çıkmadı ki sancıdan diyeyim. Bilmiyorum çözemedim. Hiçbir değişiklik yok ama mama yerken hep ağlıyor. Neden olabilir?