Yasemin517 Selam anneler. Bebeğim 19 aylık. Derdini çok güzel anlatıyor göstererek fakat fazla konuşmuyor. Anne,su,gel,saat,gol başka bişey demiyor. Bu durum normal mi?
gunesim61 Meri-Mel Yasemin517 merhaba şu an konuşma nasıl biz de 19 aylığız da merak ettim. Kelime sayımız çok ama ikili yok denecek kadar az
Qunqnir İkili cümlelere yavaştan başlaması lazım. Ekran varsa kesin, bolca sohbet edin, parka götürün başka çocuklarla olsun kalabalığa girsin açılır inşallah.
Yasemin517 Qunqnir hergün parka çıkıyor aktif bi çocuk habire bişey söylüyor aslında ama kendi dilinde tabi. Ekran arada izliyor günde belki yarım saat kadar
Meri-Mel gunesim61 Şuan 24 aylık olmasına 9 gün var , kelimeleri arttı iki kelime de sayılı Bu anne Bu baba Bu bebiş Allah bir . Anne al. Sadece bunlar var 3 hayvan taklit ediyordu şuan 6-7 tane oldu.Bazi şeylere de kendince isimler buluyor. Patik gıdık diyor mesela. Banyo yapmak için gidi gidi diyor.