Dünden beri ateşimiz var doktor enfeksiyonun boğazda olduğunu söyledi. (Sonradan herşey degisebilir diyerekte üzdü tabi kulak yada ciğere inebilie bu tarz enfeksiyonlar diyor) Akşam hiç uyumadı çünkü serum suyuyla yıkayıp cektirsemde boğazında birikiyor ve öksürük hapsiriyor. Ateş dusurucu dönüşümlü veriyoruz ama bu kadar ilaç nasıl uyku yapmıyor çok saskiniz.
Yeni anne babayiz bize önerileriniz var mı? Nezle-grip olan bir bebek için rahat uyuyabilmek rahat nefes alabilmesi için, sizce aksamlari fitil mi kullanmaliyim? Doktorumuz nedense inanılmaz fitil kwrsiti sebebini anlayamadım şekilde.
Bu arada üst ve alt dişleri de geliyormuş sıkintimiz çok büyük. Yardım edebilecek kere simdiden tesekkurler.