Hanınlar meraba ıkıbucuk aylık bebegım var ve yenı yasmın doğum kontrol hapı kullanmaya basladım reglım 7 günü doldurmasına rağmen hala aynı yoğunlukta olmaya devam edıyorum aceba doğum kontrol hapındanmı (doktor randevusu aldım ama yınede sormak ıstedım sızlerın basına böyle bırsey geldımı endıselenmelımıyım)