Arkadaşlar doğalgazlı evde oturuyoruz.bebeğimin burnu devamlı tıkalı nasıl çözüm bulucaz bilmiyorum.havayı çok kurutuyor.buhar makinesi aldık işe yaramadı.zaten doktorlar da önermiyor.peteklere suluk taktık o da yetersiz kalıyor.siz neler yapıyorsunuz?