Aysnrmhnfi
Bebeğim 50 gunluk.gunduz veya gece göğsüne basini koyarak yuzu koyun sekilde uyuyor baska turlu sirt ustu veya yan uyumuyor.gece de ustume yatırarak uyuyorum mecburen.iyice uykuya dalmasını bekleyip kucağından alip beşiğe koyuyorum uyanıyor ve bu sefer daha huysuz oluyor hic uyumuyor bi sonrakinde :( ayni seyi yasayan cok vardir biliyorum ama nasil aştiniz bu durumu.ilk 3 ayin icinde diye nasil uyumak isterse rahat etsin diye oyle yapmaya çalışıyorum simdilik boyle devam mi etmeliyim sizce kizlar ?