AEgemm Rumiersn bizim genelde fizik tedaviyle geçiyor ama pyun şeklinde yapıyoruz bazen siyah ekran şarkı açıyorum cırtlı kitabı var sökebiliyor sadece. Nesneler kitabı var onu açıp bakıyoruz. İç içe geçen kaplardan var onları çıkartıp atıyor. Top oynuyoruz parmakları güçlensin diye molekülleri yapıştırıyorum onları söküyor. Peluş hayvanları var onları konuşturuyorum ellerimi tutar mısın diyorum tutup seviyor
acimavi Rumiersn e bebekteydi sanırım hayvan yüzlerinin olduğu delikli kitaplar vardı yıllar önce😅 sayfayı açıp yüzünüze tutunca gözleri sizin gözünüz olan zürafa suratı oluyor mesela. Kızım çok seviyordu küçükken o kitaplarını
baloglusum1 Mrvsmt2502 benim gibi çaresiz kimsesiz kalırsanız bir tas yemek bile vereniniz yoksa psikolojik maddi manevi sıkıntılar çekerseniz açarsınız kınadığınızı yaşarsınız inşallah evladım için herşeyin en iyisini yapmaya gayret gösteriyorum Allah’a şükür elimden geldiğince yetmeye çalışıyorum.
Mrvsmt2502 baloglusum1 herkese kendi yaşadığı ağır gelir.. kızım kolikti doğumdan kalma bel fıtığım ve epizyo dikişimin yanlış kaynamasından dolayı ağrılarım vardı. Aman neyse siz kendinizi haklı bulacak bi şey bulursunuz ama bebeğinizin sağşığını düşünürseniz açmazsınız
PamukPrensesannesii baloglusum1 Elbette ki herkesin hayatı mükemmel değil. Herkes zorluklar yaşıyor. Sıfır ekran büyüyen çocukların annelerinin mükemmel hayatları mi var sanıyorsunuz ? Kimseye boş yere beddua etmeyin hiç.
baloglusum1 Mrvsmt2502 yeri geliyo kucağımdan inmiyo onunla iş yemek yapmaya çalışıyorum oturup oyuncaklarıyla oynatıyorum ama tabiki tıkandığım yerlerde açıyorum
baloglusum1 Mrvsmt2502 tek diyeceğim kınadığınızı yaşayın. Çok şükür evladımın sağlığınıda herşeyini de en iyisini olmasınıda düşünüyorum. Sizin saydıklarınız benimkilerin yanında hiçbişey o yüzden sizde kendinizi bu şekilde avutmayın.
Mamaaaaa Mrvsmt2502 maşallah benim kızımda 19 aylık ekransiz devam ediyoruz inşallah hep böyle devam eder, sizide tebrik ederim güzel gunlere büyüsünler 🌸
Mrvsmt2502 Mamaaaaa teşekkür ederim bende sizi twbrik ederim 🥰 sağlıkla mutlulukla büyüsünler inşallah ❤️
Mrvsmt2502 baloglusum1 siz kendinizi avutmayın biraz gözünüz açılsın. Beddua edecek kadar kötü kalpli değilim allaha şükür. Hadi Allah’a emanet
baloglusum1 PamukPrensesannesii beddua edecek kadar iman gücüm zayıf değil çok şükür herkes önce bi kendi konuşmasına baksın kimse hele ki bir anne karşısındaki bir anneyi küçümseyip kınamasın.
ece54 Rumiersn şarkılar uyduruyorum, kitap okuyoruz, yerde yuvarlanıyoruz, havuza su ve yüzen oyuncak koyuyorum içinde çok oyalanıyo, balkonda oturuyoruz öyle bakınıyo. Bazen de dışarıya çıkıyoruz.
baloglusum1 Mrvsmt2502 ettiğim kelime beddua değil tövbe asla etmem ama siz karşınızdaki insanı kınamayın küçümsemeyin diceğim buladar hele ki bir anneyi asla. Herkes evladı için en iyisini yapmayı ister elinden geldiğince çabalar bende aynı şekil yapmaya çalışıyorum ama sizin o şekilde bi cevap vermeniz hiç ama hiç hoş birşey değil.
yadszzz Bebeğim 3 aylıkken işe başlamak zorunda kaldım malesef anneanne bakıyo ve gün içindr sürekli tv açık ona da kalkıp açma izleme sürekli oyun oyna vs de diyemem kaldı ki aşırı ama aşırı zor bi bebek ben varken asla açmam şarkı söylüyorum en kötü 🤪 ama maaalesef benim bebeğim de ekrana erken yaşta maruz kalanlardan
brnaz yadszzz hiç üzülmeyin arkadaşlarımın bebeklerinden biliyorum anneleri bakıyor hepsine TV sürekli açık ama çizgi film ya da youtube saçma sapan çocuk videoları açık olmadığı için ilgilerini çekmiyormuş genel olarak çatır çatır da konuşuyorlar çünkü ihmal edilmeyip çok seviliyorlar zaten önemli olan da bu çoğu zaman keşke hiç ekran görmeseler ama gören çocukta gelişimi geriliyor diye bir şey yok 🌺
Mrvsmt2502 balkaymak__ merhaba. Evet akıcı bi şekilde konuşuyor. Evet derdini anlatabildiği için daha rahatladı süreç