asaletsoydangelir Hanımlar kayıtlar yapildimi Nasil bir süreç bizleri bekliyor acaba bilgisi olanlar yazabilirmi Oğlum 5 yaşında ve nasıl davranmalıyım hiç bilmiyorum fikirlerinize ihtiyaçim var Ve benim gibi olan annelerde yararlanir 🤗
visneli_turtam asaletsoydangelir form doldurduk, ihtiyaç listesi verdiler,birde ne kadar ödeme falan olacak bir kağıt, benim oğlum da 5 yaşında 😊 çok heyecanlıyım.
Ada28 asaletsoydangelir kasımda 4 yaşında olucak kızım nasip olursa.. Ön kayıt yatırdık şuan şehir dışındayız haftaya normal kayıt yaptırmaya gidicez nasipse ☺️çok korkuyorum ya gitmek istemezse diye. Başka çarem yok gitmek zorunda. Çalışıyorum şimdiye kadar babaannemiz baktı 😬
Kuzucukhanim1289 asaletsoydangelir bizde kızım 5 yaşında gidecek inşallah az kaldı zaten. Bizde kayıt yaptık bi iki hafta oldu. Beni de zorlayacak şey bu çocuk beni nasıl bırakacak nasıl alışacak. İçimi kemirmiyor değil yani inşallah alisirlar🥹🥹💖
asaletsoydangelir visneli_turtam bize ihtiyac listesi verilmedi sadece kayit sözleşmei ve gereken evraklar IBAN yazılı kayit verildi Bnde heyecan değilde panik var nasil dururmu gibi
visneli_turtam asaletsoydangelir durur heralde ya , benim ki gitmeyecem diyor,ama okula gidince çok hoşuna gitmişti ,çıkmak istemedi 😀 inşallah sorun yaşamayız ,ama öğretmen de önemli bence,ben bir arkadaşımın tavsiye ettiği öğretmeni yazdım
asaletsoydangelir visneli_turtam bizde ilk gidecek çevreden öyle fikir verende yok umarım herşey çocuklar için güzel geçer 🌸
ppzeynep asaletsoydangelir Şu an yaz tatili olduğu için memleketteyiz. Zaten bizim çalıştığımız okulda başlayacak. Sorun olmayacaktır.🤗
tugceo92 asaletsoydangelir haziranda on kayıt yaptırmistım. Bugunde gecen verdikleri kagidi goturdum. 2000 tl kayit parasini da verdim. Baska birseye gerek yok dediler :) ama ne biliyim vesikalık resimdi kimlik kopyasıydı bu tip şeyler istendi mi sizden. Ben bilerek sordum ağustosun 10 ile 30u arasi burda yokuz dedim baska birseye gerek yok dediler sasirdim. 5.5 yasinda kizim asiri heyecanli simdiden
asaletsoydangelir tugceo92 biz 4.500 verdik Evt evt istendi bizden hepsini verdik sadce sabahmi gidecek oglenmi onu bilmiyorum bide liste vs de verilmedi bize
tugceo92 asaletsoydangelir acaba daha sonradan mi istiyeceker anlamadım ki ya ki agustosta yokuz diye de bastan not aldirdim sorun olnaz hallederiz demislerdi hatta. Sabahci olcakmis bizimki de . Liste falanda verilmedi henüz
Mnli asaletsoydangelir biz bu sene geçen sene gittiği yerin anaokulu kısmına göndereceğiz o yüzden rahatım arkadaşlarının hepsini tanıyor ben de velileri tanıyorum özendirmek için okula suluk çanta ya da kıyafet aldığınızda aa bunu okulda kullanırsın okula giderken kullanman için aldık falan diyebilirsiniz
ponciktugra asaletsoydangelir bu sene ikinci senemiz biz tecruveliyiz artik dun kayit yaptirdim 4 bin tl verdik kayit parasi ama bir kereye mahsus mus sene sonuna kadar daha istenmicek gecen sene aylik oduyorduk bu sene toplu istediler
asaletsoydangelir ponciktugra evt bizdede oyle yapıldı 4.500 verdik bizde ama neler alınır nasil olacak bir bilgi vermediler 🤦
Mnli asaletsoydangelir normal giyim giyecek bizimkiler ama kolejler üniforma giydiriyor devlet okulları nasıl bilmiyorum bizim okul orman okulu o yüzden çocukların yağmur çizmesi tulumu olması gerekiyordu bu her okul için geçerli değil geçen sene kendimiz aldık ama bu sene hepsinin aynı olması için okul alacakmış kırtasiye masrafı ile okul açıldığı ilk ay vereceğiz