UrbanMom Bebeğim emekleyip herseyi elledigi için ve elini yüzüne sürdüğü için maalesef gözü enfeksiyon kapmış. Doktor antibiyotikli damla verdi, gözü nasil temizleyeceğimi anlattı. Bebeği bu durumu yaşayan var mı, kaç güne iyilesti?
binnur64 UrbanMom benim bebeğimin sol gözü doğuştan damar yolu tıkalı doğdu sürekli iltihap kapıyodu kıp kırmızı kızarıyodu gözü 2 damla veriyodu antibiyotikli en fazla 1 haftaya geçiyodu. damlalarınızı kullanmaya ihmal etmeyin