Rumiersn 6 ay su vermedim şimdi de içmek istemiyor zorla veriyorum biberon istemiyo bazen bardaktan veriyorum içiyo ama ona alışınca onuda istemiyo nasıl alıştırabilirim
neanladinyurdagull Rumiersn 8 aylık kızım biberonda istemiyor bardaktan istiyo çay bardağında veriyorum.Dişleri tık tık yapıyor bu yüzden bence bardağı daha çok seviyor
sessi Rumiersn ya bizde aynıyız hiç istemiyor içmek ama vücudu susuz kalmış zorla kaşıkla veriyorum oda etki yapmıyor 😵💫
Qunqnir 9-10 aylık olana kadar su içiremedim. Sonra pipetli suluklardan aldım, internette alıştırma videoları var ondan sonra su içmeye başladı.
Stellaky İlk 9 ay su ihtiyacı memeden veya formül mamadan karşılanıyor diye biliyorum belki az emiyor veya mamayı az veriyorsunuz
merrrvveeee Benim bebeğim de 7. Aya girecek hiçbir şekilde su içiremiyorum ve kum problemimiz var çok sıkıntılıyı ya suyu sevdirerek içirmeye yarayacak önerileriniz varsa yardımcı olur musunuz kızlar bana da bir fikir verir misiniz ne yapacağımı şaşırdım yahu
sessi merrrvveeee merhaba bebeğim içmiyordu suyu ben ilk kaşıkla verdim içmek istemedi ama ben içim ımmm çok lezzetli falan dedim oyun oynarken kaşık kaşık verdim ağzını açıyor oyun oynarken suyun tadına alıştırdım bi kaç gün böyle devam ettim her vermeye beş kaşık falan verdim. Sonra piyasadaki tüm sulukları denemişimdir sürekli boğazına kaçtı içmek istemedi awent suluk aldım en son onu sevdi ama o da boğazına kaçtı sonra ona biberon başlığı taktım şu an içiyor şükür ki miktarını her gün arttırıyor sürekli teklif edin yudum yudum içiyor