Kizlar kafayi yemek uzereyim artık 3 gun sonra oglum 6 aylik dogdugundan beri uyku sorunu var tamam kolikti ilk 3 ay sonra krize girercesine aglamari gecti ama genede surekli agliyo oyalayamiyorum uyutmakta cok zorkaniyorum uyutsamda yarim saate bi kalkiyo gecede ayni neden surekli yarim saate bi kalkarki 2,5 aydir boyle gazli diyolar nasi bi gaz bu boyle yarim saate bi kalkcak kadar hala
Distir belki diye granul de kullanıyorum,gaz ilacida kullaniyorum napicami sasirdim artık ne zamana kadar böyle devam edicek 😭