Yaklaşık 1 aydır ayağımın altı serçe parmak tarafı ağrıyo. Zaman zaman şişiyo da. Doktora gittim. Tomografi çektirdim bişey çıkmadı. Yani küçük bi kırık çatlak olabilir demişti doktor. Ama bişey çıkmadı. Bazen çok fena ağrıyo dayanamıyorum. Ne olbilr ya bu kadar ağrı yapacak. Doktor anlamamış olabilirmi😔