Merhaba hanımlar. Siz deneyimli annelerim yardımcı olun bana lütfen. Oğlum dört aylık fakat şu aralar meme reddi olayımız oluyor ve açlıktan ağlıyor. Doktor kilosu iyi olduğu için mama önermiyor. Bende sağım yapıp veriyorum mecburen ve biberona alışacak diye çok korkuyorum. Sizlerden ricam bana yardımcı olun lütfen. En iyi biberon hangisi sizce ? Meme reddi yapmayacak