minikmelegimmmm Adetten üç gün sonra korunmasız ılıskı oldu şimdi adetime 2 gün var Miratech erken gebelık testı yaptım sonuç negatif doğruluk payı nedir acaba yanlış olmaz di mi
potter34 minikmelegimmmm olmuyor bende erken gebelik testi ile ogrenmistim ama yine de siz gecikmeyi bekleyin eger 4 ile 1 hafta gecikirseniz (korunmasiz iliski oldugu icin soyluyorum.) Kan verip tekrar kaset test yapin ama en kesin sonuc kan vermek Allah gonlunuze gore nasip etsin saglikla.
Zeyyyynep minikmelegimmmm ben erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı bazı testler yanıltıyor markada farkediyor başka markanın almıştım onda çıkmıştı
minikmelegimmmm potter34 teşekkür ederim ben de yüzde 99 doğru diye düşündüm yani olsa da üzülmem ama şu an da çok kararsızım hayırlısı diyorum ☺️
minikmelegimmmm Zeyyyynep yaa kaç gün vardı peki adetınıze benim bır Ikı güne olması lazım ama hıc adet olacak gıbı degılım
Zeyyyynep minikmelegimmmm 10 günn geçmişti adetimden ona rağmen çıkmadı geç döllenme olmuş kanda da çıkmadı iki gin sonra tekrar Verdim o zaman pozitif di
minikmelegimmmm Zeyyyynep aa çok ilginç gerçekten şu an şaşırdım 🫣 hayırlısı olsun ınsallah hakkımızda teşekkür ederim
Zeyyyynep minikmelegimmmm evet ilginç öğrenmiştim hatta burda post açmıştım kan verdim gebelik yokmuş diye😂meğer varmış işte belli olmuyor pek bu işler
minikmelegimmmm potter34 çalışıyorum bakacak kimsem yok ilk çocuğumu çok zor büyüttüm bakıcılarla maalesef eşim de çok yoğun çalışıyor ondan dolayı kararsızım yoksa tabi ki kızım büyüdü şükür 🥹 ama benim için çok zor bır karar bi de hala regl olmadım testler negatif ama tık yok 😀