seizetheday Ayda emekliyor mu bebekler her bebeğin gelişimi farklı ama oğlum 9. Ayda emeklemişti daha erken emekleyenler vardı fakat 6. Ayda görmemiştim etrafımda kızım dizlerinin üzerine kalkıp ileri geri hareket etmeye başladı sanırım emekleyecek. Yanlış anlamayın küçük bir heyecanımı paylaşmak istedim kıyaslama yok❗
Ballilokmam11 seizetheday önünde abisi oldugu için bence daha hareketli oluyor 2.cocuklar o yuzden neden olmasın ☺️
alin12_ seizetheday 6.5 aylık bebegim emekliyor. Zayıf cok hareketli. 6.5 kilo 🙈4 aylıkken dönmüştü. O günden beri çabalıyor. İlk kızım daha gec emeklemişti.
Poly-ana seizetheday Evet olabiliyor canım hepsi farklı tabi oğlum da 5 aylıkken sürünüp altı aylıkken emeklemeye başlamıştı tabi aktif emeklemesi 7yi bulmuştu 7de ayağa kalkmaya başlayınca çok emeklemedi
seizetheday Ballilokmam11 benim için iyi mi kötü mü bilemedim şuana kadar rahattık ama emekler ve oynarlar umarım 🤗🙏teşekkür ederim 🌸
seizetheday alin12_ maşallah aceleci bu bebekler bizimki de 4 aylıkken dönüyordu oğlum da dönüyordu ama o 9 aylıkken emeklemişti hepsi farklı oluyor işte 🤗🌸