anneyimannea ben bionatural serisini kullanıyorum, o naturala göre bi tık daha geniş ama bi tık yani yarım tık bile olabilir 😁 benim bebeğim kilo olarak düşük doğmasına rağmen bazen taşıyordu. Natural bence bionaturalden de daha ince(2 numarada 1 paket kullandım). Sürekli taşırıyordu. Bionaturalde daha rahatız ve numaramız büyüdükçe daha rahatladık taşma konusunda