Merhaba arkadaşlar. Oglum 3 yaşında. Neden oldu tam olarak ne zaman oldu bilmiyorum birden kekemelik başladı. 3 ay oldu belki düzelir diye bekliyoruz ama gittikçe ilerliyor gibi. Normalde düzgün konuşurdu başına böyle bisey gelen çözüm bulan var mı? Oyun grubu yada kreşe mi versem diyorum belki sosyalleşmek iyi gelir diye.Evde abisi de var sürekli konuşuyor ve oynuyorlar ama ilerliyor kekemelik korkmaya başladım.