gecekusu_- Allah aileye büyük sabirlsr versin ömrü o kadarmış demekki,benim annemlerde babamın işi dolayısıyla İzmir çeşmeye taşınmışlardır ozaman abim ve ablam sadece varmış,abim 4 yaşında pansiyon havuzunda boğuldu annemin anlattığına göre su o kadar azmış ki ayak bileğine bile gelmiyormuş,demek istediğim rabbim verdiği canı bı kaşık suda bile alıyor,bütün ölmüşlerimizin mekanı cennet olsun 💐