Biribiri size sonuna kadar katılıyorum bende bu durumdan cok çektiğim icin 3,5 aylıkken uyku saat aralıklarına uyku sinyallerine dikkat etmeye başladım bir anda baya düzeldi. Aslında bebeğim uykuyu seviyormuş Tabiki tamamen değil kucakta uyuyordu hala ama en azından daha kolay uyuyordu ve yatırınca defalarca uyanmıyordu. Simdi de kucak problemi yüzünden tam anlamıyla uyku eğitimi veriyorum