Kızlar evde çok fazla dolma biberim var evim kurutmak için müsait değil geçen sene denedim güneş almıyor yarısı kurudu yarısı da karardı o yüzden bu sene de dolaba atmak istiyorum önceki senelerde yapmıştım hafif koku oluyor siz nasıl atıyorsunuz sıcak suya atıp haşlayıp öyle buzluğa koyan da var kokmaması için ne yapsam ya da her şekilde dolap kokusu siniyor mu zaten