Bebegim 2 ay 24 günlük ve atak haftasında sanırım birden bire değişti çok fazla olmasada duran bi bebekti bu 2 bucuk ay icinde her zmaan degisti huyu bu sefer hiç durmuyo sancısı yok altı temiz karnının tok olduğuna eminim çünkü hem anne sütü hemde mama veriyorum neden böyle oluyorağlıyo uyumak istemiyo gözleri kıpkırmızı Memeye gelince parçalıyo kendini napıcam ben akıl verin bana nolur geçici bir süre mi bu durumi yaşayan var mı