Bugün evlilik yıl dönümümuz .kızdan çarşıya falan gidemedim hiç havalar çok sıcak gündüz dışarı çıkarmak istemedim.eşim de bugün evde diş hastanesine gitti Dişi ağrıyordu. Gelene kadar bari bir şeyler yapayım diyorum ama aklıma bir şey gelmiyor kızlar fikir verir misiniz Ne yapabilirim?